miercuri, 17 octombrie 2012

Festivalul național Fălticeni Folk


      Falticeni-ul, un oraș cu o importantă"încărcătură"culturală, cu un mare număr de personalități marcante, scriitori, oameni de știință și artiști-este unul dintre"cele mai bogate tezaure spirituale ale poporului român"-după cum spunea George Călinescu!
     ..În acest oraș, am fost primiți cu deosebită căldură de publicul prezent la eveniment, l-am simțit aproape, dăruindu-ne energie prin aplauze și strigate de bucurie!


...Ne-am întors cum s-ar zice cu" bateriile încărcate "și ne bucurăm că primim încă mesaje de apreciere și încurajare de la oamenii care ne-au îndrăgit acolo.

...A fost o experiență inedită care s-a dovedit a fi până la urmă de bun augur!..Nu ne-am întors cu mâna goală...am adus cu noi un premiu !!! care să ne amintească de orașul acesta și de oamenii... lui!

Niciun comentariu: