sâmbătă, 7 iunie 2014

Folk cu Icarus... la Izvoarele Sucevei

    Izvoarele Sucevei , un loc deosebit de pitoresc, un loc în care am reusit să dăruim cu entuziasm frumoase clipe de bucurie...bucurie renăscută din prietenie și amplificată de muzica folk, muzica omului liber, muzica tinerilor care cred în dreptate și în omenie!



     La invitația domnului Mihai Dimian , prodecan al Universaitații Stefan cel Mare din Suceava, în parteneriat cu Clubul Eco Silvic, am acceptat să cântăm în aer liber savurând  fiecare clipă de bucurie și fiecare vers cântat cu prietenii,  A fost o seară extrem de reușită!


     Dar cum nici o bucurie nu poate fi absolută, pot să vă spun că după o oră și jumătate de cântat am simțit o ușoară adiere rece care a lăsat urmări legate chiar de o internare în spital. Deși în ultimul timp nu duceam lipsă de viruși(...pe internet...),m-am mai ales  cu unul .Abia acum am reușit să scap,și să ajung în sfârșit în  locul cald cu amintiri..numit,..ACASĂ, unde  păstrez vie totuși amintirea celor mai de preț clipe petrecute ...la Izvoarele Sucevei, la... Izvoarele prieteniei...


    Mulțumesc tuturor oamenilor dragi care au fost alături de mine și la bine dar mai ales ...la greu....


Niciun comentariu: