marți, 2 decembrie 2014

Cronica de Fălticeni





ICARUS A GASTIGAT MARELE PREMIU AL FESTIVALULUI DE FOLK NADA FLORILOR


premianti
Duminică s-a încheiat ediţia a doua a Festivalului Național de Muzică Folk pentru Tineret “Nada Florilor”. Decernarea premiilor a fost făcută de primarul Cătălin Coman şi de preşedintele Asociaţiei Pathos Cultural, dr. Marius Irimia.
“Un festival foarte frumos, cu un concurs pentru tineri folkiști foarte bun calitativ și cu niște recitaluri de excepție ale invitaților speciali. Nu o spun eu, ci o spun membrii juriului, concurenții, spectatorii și chiar invitații înșiși. Aș putea crede, cu puțin curaj, că am ajuns să fim în top 5 festivaluri de gen din România”, a declarat dr. Marius Irimia . Mulţumesc pe această cale Asociaţiei Culturale Pathos şi Direcţiei Judeţene pentru Sport şi Tineret pentru aportul adus ca parteneri la reuşita acestui festival.... Am reuşit să aducem la Fălticeni tineri valoroşi din ţară, artişti consacraţi dar, mai mult decât atât, am reuşit să contribuim la promovarea copiilor noştri. Sunt mulţi tineri din Fălticeni care au fost remarcaţi de juraţi, iar valoarea lor este certificată prin premiile obţinute. Ne bucurăm să ştim că am pus şi noi, comunitatea fălticeneană, o cărămidă la ascensiunea lor viitoare”, a declarat primarul Gheorghe Cătălin Coman.

Niciun comentariu: