luni, 1 decembrie 2014

Ziua de Mâine

 

       Un nume extrem de sugestiv și de atractiv pentru tineri artiști entuziaști, un festival privit ca o formulă a existenței viitoare a folkului, un act de cultură care se adresează sufletului....Foarte multe lucruri se adresează rațiunii și înțelegerii, pe când arta muzicală produce plăcere, produce bucurie .... sensibilizează...
      Ascult cu mare atenție ce dorește publicul, mă las în voia a ceea ce simt și ce mi se naște spontan din intuiție. Scena pentru mine nu presupune să joci roluri recomandate de cineva...eu scot rolurile din mine, dinăuntru au ieșit compunerile...totdeauna, exteriorul vine dinăuntru...(nu suntem copia fidelă unor profesori sau idoli)...
       Nu cred în modele, Având în vedere că viața mea este unică nu-mi doresc să fie asemănătoare cu a altora și de aceea am ales să vorbesc doar în nume propriu.


       Linia pe care am urmat-o s-a născut dintr-o convingere intimă pe care o am care se completează cu ideea că nu pot să mă iau după modele, nu pot să am un idol și să spun....ca el aș vrea să fiu....Dacă nu descopăr și redescopăr în mine chestii absolut noi și fără nici un precedent, decăt poate unul spiritual, nu pot să joc viața altora, nu pot să apar pe scenă în fața publicului....publicul te simte dacă nu ești , tu....

       Nu doresc să intru la concurență cu cântecul de pe scena marelui concert, doresc să fiu eu...și dacă asta are farmec...am câștigat artistic...
       Nu poți să fii iubit de toată lumea și să aluneci ușor ca mierea, mai vii și cu ceva care să trezească și o reacție adversă ,iar satisfacția e cu atât mai mare cu cât știi că ai ales în favoarea publicului pentru care ești acolo și nu pentru orgolii sau prejudecăți....
       Dorința omului e să alerge după troleu și să-l prindă dacă se poate din mers....putința ...e altceva...ea presupune mult mai multe obstacole și ocolișuri în călătoria lungă prin viață.

       La Alba am vrut să mă descopăr....viața pe scenă este absolut miraculoasă și îți oferă surprize continuie,surprize care îțî aduc noutățile de care ești în stare, care îți aerisesc și reânnoiesc sufletul.            Totul e să inspiri și să nutrești ceea ce trebuie, adică o obsesie bună, ceva la care nu renunți niciodată...și am ales să credem în noi, în principiile și creația noastră, în publicul nostru.,am ales să-l  ascultăm pe celebrul scriitor brazilian... Coelho ...
    ....    Există în lume un mijloc de exprimare accesibil tuturor...e limbajul entuziasmului, al lucrurilor făcute cu dragoste și perseverență, în căutarea a ceva ce-ți dorești sau în care crezi......
        Acest citat mi-a dat comvingerea că suntem pe drumul cel bun...Ce poate fi mai minunat decât să simți căldura prietenească a publicului,să simți că ai reușit să faci primii pași pe frumoasa punte dintre tine și... el...


       Am la rădăcină o stare de bucurie, o bucurie fundamentală pe care așez ca pe un pat bunele și relele vieții....Încerc să dăruiesc pe scenă fire din iarba bucuriei ce mă cuprinde atunci când sunt în comuniune cu publicul și lucrurile bune sau rele se așează firește pe un făgaș normal..


       Nu căutăm perfecțiunea,căutăm doar să transmitem publicului freamătul sufletelor noastre...
       Dorim să oferim o muzică omenește așezată, care răspunde într-un fel, și te abordează într-un fel ....unele flori, se cultivă în grădină, se stropesc zilnic și sunt îngrijite zilnic cu toate criteriile democrației...dar...sunt și flori care răsar de sub pietre , plouă rar, se ridică mai greu, dar se spune că acelea sunt cele mai parfumate...



      Atunci...haideți să ne căutăm noi, înlăuntrul nostru, acele forțe, puteri, lucruri, care o dată ieșite...exprimă....și să nu uităm că ....suntem și praf de stele....în marele Univers creator al vieții..


       Dar....cu siguranță toate aceste întâmplări nu au fost în zadar....e și mâine o zi...o Zi de Mâine...care crește an de an, care ridică  valori și pentru care suntem bucuroși că am pus  mult suflet timp de 5 ani ...
       Mulțumim drag public din Alba Iulia, vă iubim,,,și nu v-om întârzia să răspundem mesajelor  venite de la voi,  Sunt multe...şi asta ne bucură....


       Mulțumim  Consiliului Județean Alba pentru premiul acordat...respect echipei de organizatori şi domnului director al Casei de Cultura din Alba Iulia...domnul Claudiu Marean...


                          ...Icarus...este un nume ce v-a călcat pragul cu seriozitate și credință....chiar dacă  pentru unii , în cronică am fost doar ...nişte băieţi....


Niciun comentariu: